2011. június 1., szerda

Rajzolj nekem boldogságot, és kérlek ne engedd, hogy kiradírozzam.

Lesz jobb, tudom, még túl fiatal vagyok. Vannak dolgok, amiket nem akarok és soha nem is fogok tudni elfogadni. Tények, adatok a 23 évemmel szemben. Hiányzik a hangjukból a korholás, a szidás utáni lelkiismeret furdalás, sunnyogás a bocsánatot jelentő cinkos mosolyukért, a könnyebbség, hogy nem haragszanak, csak egy pohár tört el, igaz, a héten már a negyedik. Kézremegést egy fiú társaságában akarok, várakozni eredményekért a neptun üzenet miatt akarok, álmatlanul forgolódni és rémeket képzelni egy barátokkal megnézett horror miatt akarok Mindig jobbat akarunk, és mire észbe kapunk, mi is marad? Mert mi van most? Aggodalom, féltés, ülj le és pihenj... hozzak valamit? És ilyenkor mindig éget a szemem, már én sem tudom pontosan miért, azt akarom, hogy úgy legyen mint régen. Szidjanak le és ne óvjanak, ha újra eltörök valamit.

10 megjegyzés:

  1. ne is fogadj el semmit, és ne is érezd rosszul magad miatta
    rajzolok én neked, meg elkergetek bárkit :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Cicám, egy angyal vagy :DD
    Bocs, hogy este nem maradtam végig, pedig érdekelt :( Mindenesetre, a három órás kelésből rögtön lett fél ötös, majdnem összejött a dolog :)

    VálaszTörlés
  3. Ó egy kis vigasz, én ezt "rajzolom", küldöm most neked.

    https://picasaweb.google.com/klaraekszer/GyongybolViragok?authkey=Gv1sRgCOvhxLaDnJPrNw#5613238856057798754

    VálaszTörlés
  4. Klári, ez gyönyörű!! Nagyon régen, mikor ovisokra kellett vigyáznom egy gyereknap, akkor fűztünk gyöngyöt, nagyon jó volt, de nem ilyen szinten :)
    Ebből egy egész asztali "csokrot" el tudnék képzelni, valami fantasztikus!
    Köszönöm szépen :)))

    VálaszTörlés
  5. ugyanmár, fogok még annyit streamelni :D
    te, ezt a gyöngy virágot rá lehetne rakni a regényborítódra
    mindenesetre lementettem :D

    VálaszTörlés
  6. Teljesen illene rá, ez igaz... mikre rá nem világítasz :D Sztrím meg egyértelmű, amikor elcsíplek leszek, vagyok :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :)
    Ó ez nekem is az első gyöngyből készült virágom, sőt a virágot is nekem kellett kitalálni, nem volt hozzá minta, ugyanis jázmin a kedvence barátnőmnek.

    http://pctrs.network.hu/clubpicture/9/2/1/_/jazmin_921890_29300.JPG
    Erről dolgoztam.

    Az alap technikát persze egy könyvből lestem ki. :)
    Majd a blogomon is kint lesz még több fotó is, de majd csak hóközepén lesz a szülinapi ajándékozás, és nem akarom idő előtt lelőni a meglepit :)

    Milyen regény/borítójáról van szó ?:)
    Már ha lehet kíváncsiskodni.

    VálaszTörlés
  8. oh, megbeszéltünk nemrég egy képcserét, én egy színész portréját kértem, Enci meg egy borító féle képet az egyik regény ötletéhez, és sok sok csipkét meg virágot meg mindenféle díszt szeretne rá :)

    VálaszTörlés