2011. május 19., csütörtök

To late...

Sziasztok!

Ahogy ígértem, újabb rajzzal jövök. Nem merem leírni, mióta húzom ezt a darabot... Kata iszonyat türelmes és megértő, több ilyen emberre lenne szüksége a lelkemnek!! :)

A kép, amit szeretett volna(színes): Először egy másikat néztünk ki, de azzal történt kis baleset, mivel úgyis újra kellett kezdenem az egészet, így megkérdeztem Katát, lenne e most új kedvence. Néhány képet mutattam neki, aztán ennél maradt. Amit nem bántam, mert úgyis szerettem volna már régebben lerajzolni. Így legalább tudom, hogy jó helyre megy.

A/3-as méret ismételten. A legelső lépésekről lemaradtam, a fényképezőm szervízben nyaralt, mobil meg luxus lett volna (ezt a vonalat itt be is rekesztem, mielőtt mélyebbre süllyednék benne)

Az első wip a rajzról. Talán nem is baj, hogy nincs hamarabbi fázis kép, annyira nem volt érdekes maga az arc, sőt, kifejezetten zavaró volt az üres lapon. Kicsit még ez is bántja a szemem.

Hogy haladjak is, még egyetemre is képes voltam bevinni, hogy fogadóórákra várva rajzolgassak. Többet se csinálok ilyet szerintem, ha csak nem találok magamnak valamilyen kis zugot, ahova elbújhatok a magam csendességében. Minden kis neszre felkaptam a fejem, többet ártottam magamnak, mint használtam. A fekete háttér mindenesetre megszületett, Tekla kedvenc része következett, a sál (kár, hogy nevetést nem tudok mellékelni, megérne egy misét Teku röhögése,
mikor meglátta, hogy a legizgibb rész még hátra..:D)
Ekkora már az óriási 6B-s cerkámnak csak a lehegyezett részei maradtak.... a csuklóm most sem érzem, lefekvés előtt csodakenőcsömet elő kell kotornom a fiók mélyéről.
Szeretem azokat a részeket, ahol homályos felületek vannak, de ennél a rajznál jöttem rá, hogy ez csak bizonyos mértékben, mennyiségben szerethető. Nem mondom, hogy szenvedés volt, de földhöz vágtam volna párszor, ha magamnak készül... elég lett volna annyi kis ködösítés, ami a hajnál van fent, bőven elégedett lettem volna vele, de néhány kávé után mintha már fent is lettek volna a fő árnyékok.

Kis javítgatás, toldás, foldás, szkennelés és parancsoljatok, a kész kép:
Jól látjátok, levágtam a szélét. Élőben az A/3-as méretnél maradtam, jól is mutat, de gépen már nem tetszett.

Innentől már csak abban bízom, hogy Katának fog tetszeni és megérte neki ennyit várni.... :))

Felhasznált dolgaim: dörzsicerka, 2-4 és 6B grafit (Milan termék), megfáradt csuklóm, egyetemi padok, kávék.


DeviantArton a rajz: http://ffnana.deviantart.com/art/To-late-commissions-209470821
Facebookon a többi rajz: https://www.facebook.com/pages/Enik%C5%91-Szab%C3%B3ffnana-ART/134776239903135

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése