2011. június 1., szerda

Lepke Hölgy aka Szilvus

Sziasztok!

Most sokkal vidámabb témával jöttem. Barátnőm szülinapjára készültem kis meglepetéssel:)) Mivel ő is lepke bolond, így nem volt kérdés, hogy a beszerzett lepke mellé mivel jövök még.

Minimál stílusban gondolkodtam. Szilvi nagyon egyszerű, jó szándékú, de ugyanakkor nőies csajszi, nem akartam csicsás dologgal előállni. Ezt a stílust pedig nagyon szeretem, teljesen olyan, mint Szilvus, egyszerre nőies, elegáns, és remélem tetszetős is :))

Még tavaly készítettem róla egy nagyon jó fotót, amit felhasználtam most. Igyekeztem a szem-száj-orr és haj körüli részekre összepontosítani, a többit pedig üresen, azaz lapnak a színén hagyni. Bár erős volt a késztetés, hogy tónusozzak, de sikerült megálljt parancsolnom magamnak (segített benne a kezem).

A kerethez mérten rajzoltam, olyan A/5 és A/4 közötti méretről van szó.

A papír most új.... amit használtam eddig, nagyon megemelték az árát (FB offsetet használtam egyébként). Ez a lap is hasonló hozzá, de kicsit vékonyabb, ami egyszerre jó, mert a rostok hamarabb magukba szívják a grafitot, gyorsabban haladok látványosan.
Viszont a fekete részekkel a megspórolt időt visszahúzom. Dupla erősen kell dolgozni rajta, és mivel vékonyabb a lap, figyelni kell a hullámzásra.

Mindenesetre maradok ennél, legközelebb, ha veszek a nevét is megnézem...helyesebben, nem csak nézem, de felírom, mert most is megnéztem, csak elfelejtettem :( :D

Ceruzák: HB, 4 és 6B grafit, illetve rotring (2B-s béllel)
Monopol radír, dörzsicerka


És akkor az elkészült rajz, íme:

Remélem fog neki örülni :))


Köszi, hogy elolvastad! Szép napot Mindenkinek, ne idegeskedjetek feleslegesen és vigyázzatok magatokra! :)

~Ena


Facebookom
Deviantartom

2 megjegyzés:

  1. Tényleg jól sikerült fénykép/kép ;P
    Nagyon tetszik, mint az összes eddigi munkád.
    Látszik, hogy mindet szeretettel csinálod.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Klári! :) Ezt pedig külön figyelemmel... nagyon szeretem Szilvit, egyetemi éveim egyik kedves emléke ő :) Meg vannak még páran, szerencsére.

    VálaszTörlés