2011. június 13., hétfő

Zenés


Sziasztok!

Most egy hegedűs képpel szórakozom.... A/3-nál nagyobb méret, megrendelésbe megy. Sajnos a fotó nem a legjobb, de majd ha kész lesz, normálisan beszkennelem. Most nem akartam már vele nagyon szenvedni, lévén, hogy A/4-nél már nagyobb a kész rész, duplán kellett volna szkennelni, ps-ben kínlódni stbstb... ahhoz nem ittam még elég kávét.
Szóval, adott egy ilyen fotó, legalább ezzel is nyüstölöm magam, hogy siessek és rendes verziót is töltsek fel. :) Igen... megint pár órám van rá, jó lenne ma, holnap befejezni, de ez kisebb fizikai képtelenség, eltekintve, hogy ma névnapozás lesz, holnap rohanás, szerdán megint szülinap, csütörtök doki...wááá, hogy leszek én kész csütörtök reggelre? :( Sehogy... vagy teljesen :D

Vigyázzatok magatokra, csók mindenkinek!
~Ena

7 megjegyzés:

  1. nem ír senki ?:D ejnye :D
    de ne aggódj, nekem se nagyon bagóztak rá sokáig XD
    kíváncsi vagyok a hegedűre :DD

    VálaszTörlés
  2. :) ha mindre ráírom, hogy csodálatos, akkor egy idő után uncsi lesz :)
    Csak személyes vélemény jöhet szóba :)), már jó ideje nem volt színes cerka, olajkréta a kezemben sajna...
    És már megint mást csinálok, mint ami a dolgom lenne :((

    VálaszTörlés
  3. Áh, igazán reklámozva sincs, egyik rajzom alá kitettem, annyira nem fogta meg a magyar szó a külföldi füleket, amit nem csodálok:D Na meg... azért van egy olyan sejtésem,h rejtettben akadnak követők :D A hegedűre én is kíváncsi vagyok, kicsit bonyinak néz ki a teteje, viszont hegedű =) A haj fincsibb lesz...

    Dehogy lesz uncsi :D Jól esik minden kedves szó, hidd el! :) Pont nem az a fajta vagyok, aki ne tudná értékelni a legkisebbet is, míg élek (bárhova jutok) fogom tudni honnan indultam :)
    Színessel egyáltalán nem tudok dolgozni, sokat kellene nézegetni képeket meg gyakorolni, csak már türelmetlen vagyok hozzá. Hajrá neked! :)

    VálaszTörlés
  4. :)
    Rendben akkor irkálom :)
    Csak hobbi szinten rajzolgattam mindig is, jó ideje nem is készítettem semmilyen képet :S
    2 és fél éve gyöngyben élem ki magam :)
    Apropó készen van a múltkori jázmin gyöngyvirág amiről linkeltem privát fotót :)
    Plusz végre befejezem valószínűleg holnap a liliomot is.
    (ki is vannak halva az ujjaim, és a kézfejem)
    Ha érdekel titeket, szombaton lesznek fotók :), blogomon még nem tom mikor, egyszerűen nem tudunk talizni az ajándékozottakkal és nem akarom idő előtt lelőni a meglepit :)

    VálaszTörlés
  5. háát ami azt illeti, mert már olyan nagy divat devin is, napi statisztikát és hivatkozást tudsz nézni itt is, szóval látszik hogy ki jár erre és honnan
    nah én is ezért nem szoktam ínri, mert leírhatom én minden képhez hogy milyen qrvajól néz ki már megint, meg hogy folyton fotónak nézem a thumbnailek között... de hát tudod XD

    VálaszTörlés
  6. Engem itt egyedül az zavar,h (egy: nem kapok üzenetet, ha írnak XD, kettő: Klári, nem tudlak követni, mert nem találom a követés gombot:D)

    VálaszTörlés
  7. Megnézetem deven a kész képet, nagyon szupi lett.
    Jó lett a hegedű meg a haja is.

    Vip képek a virágaimról:
    https://picasaweb.google.com/klaraekszer/GyongybolViragok?authkey=Gv1sRgCOvhxLaDnJPrNw

    Tiszta elkeserítő, mert szülinapi meglepik barátnőimnek, de ma sem lett tali, így nem rakhatom ki nyilvánosan...

    VálaszTörlés