2011. június 26., vasárnap

Hamasaki Ayumi in roses

Sziasztok!

Elkészültem!!!! Soha többé nem fogom elbízni magam.... annyira megörültem, mikor megláttam, hogy mit is szeretnének rajzban viszont látni, hogy csak az arcot láttam meg néhány rózsát (áh... laza meló, nem lesz gond vele. ahham.... ) A rózsákkal több időm elment mint magával az arccal, most a haj is olyan lassan haladt, mondjuk ok, baromi nagy rajzról van szó, de nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fog izzasztani. De kész van.
Néhány fotót közben csináltam, ne kérdezzétek, miért esti mind, és miért nem bírtam reggel egy normálisat készíteni.
Észrevettem, hogy a kávé egyre lassabban mutatja ki hatását, szomorú dolog.

Ez a kép most az aktuális DA-n, mint friss verzió. Nem akartam túl sok wipet feltölteni, de ha jól emlékszem ez egészen tetszett (favokat és nézettséget tekintve) Remélem a végeredmény is okés lesz...bár, őszintén megmondom, hogy egyetlen embernek kell most tetszenie, az meg majd csak akkor kapja meg, ha Kanadában vége a sztrájknak.


Na és akkor itt az első igazi esti fotó :D

Ez még tegnapi, azt hittem kész leszek vele estére, de a kezem görcsöt kapott és muszáj voltam idő előtt pihentetnem.

A fentebbi szkennelés eredménye, de itt már látható, hogy kicsit macerásabb lett volna ekkora felülettel kínlódni.


Itt már másodjára hallgattam a Perzsia hercegét végig (filmet szeretek hallgatni rajzolás közben, az gyorsít kicsit a tempómon). Zene szigorúan megvonva, mert énekelni kezdek.... még a kaktusz se bírja, gondolom nem kell tovább részleteznem :/

A vázlat rengeteg időt elvitt, mire letisztáztam és átrajzoltam újra a fő vonalakat egy egész napnál jártam. Ehhez a rajzhoz most a legvékonyabb dörzsicerkát használtam (nem gyorsított a haladásban ez tény, de a háttérnek és hajnak kellett a teljes elmosás, naggyal nem volt olyan jó, szemcsés maradt). A monopol radírom is a végét járta, következőhöz már meg kell bontanom egy újat.

És akkor a végleges verzió: Most anyunak ez nagyon megtetszett, mondta, hogy igényt tart egy saját verzióra is egyszer. Az a jó, hogy nem tud hazudni.... ha nem tetszik neki valami, azt rögtön mondja, csak utána gondolkodik, hogy kissé lehet nyersen fogalmazott, de akkora már betört az én fejem is :D De akkor tudom, hogy valami nincs a helyén, neki kell még ülnöm.

A szkenneremen állítgattam, most a szerencsésebb rosszabb helyzet áll fenn: nem adja vissza az eredeti színeket, de inkább legyen világosabb, mint beégett az egész.
Ps-ben nem nyúltam bele nagyon, összeillesztettem a darabokat, néhol lehet látszik is, bocsánat.
Szóval, csak azt akartam mondani, hogy beállíthattam volna sötétebbre, de nem akartam. Ez most valahogy tetszik így világosan :)

Felhasznált eszközök:
Referencia, rotring (2B-s béllel), 4 és 6B-s ceruzák.... és voltam boltban, elfelejtettem megnézni a lap márkáját :(( DA-ra kiírok dolgokat, hogy ne kérdezzék ezerszer (lsd faber castell offset paper), de ez biztos, hogy nem az, mert baromi drága lett hirtelen. Szerintem Koh-I-Noor lap, de nem vagyok benne biztos.

DeviantArtom

FaceBookom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése