2011. június 25., szombat

Lepkés

Egy ideje már ezzel szórakozom, igazából óra annyira nem sok lenne benne, de a hét kiesett, egyetem, kórház, családi látogatások, tegnapi nap is csajoké volt, ma is sütés főzés a holnapi szülinapra... (hah, amint elmegy a szomszéd a tortát is folytatom, most szétdaraboltam a piskótát, a puding hűl, olyan jó lenne, ha egyszer én is kapnék végre finom tortát a szülinapomra!! Nem boltit... kézzel, otthon készültet!! Az az igazi, na mindegy:) )
Szóval nem nagyon tudtam a rajzzal foglalkozni. Ma is átjáróház volt nálunk.. azt hiszem reggel 6,10-kor volt az első, bár akkor még csak azt hittem álmodom (nem, és még csak nem is téves volt, hozzám jöttek.)
Ez a rajz majd Kanadába fog menni (ha a postások újra fognak dolgozni feléjük), addig is megcsinálom, ki tudja később hogy lesz időm rá. Meg, ha félbehagyok egy rajzot, akkor legalább fél év, mire újra rászánom magam, hogy csináljam. Szóval, befejezem, ha fene fenét eszik is... majd ezután csinálom a menetterv szerinti következőt.
A/3-nál ez is nagyobbra sikeredett végül, de nem baj, hengert megvettem, bőven bele fog férni :)

A fotó nem túl jó, tudom, amint kész lesz be fogom szkennelni :)) De azzal most nem akartam szenvedni. Szerencsére, eddig tetszik a megrendelőnek is, erősen wip még a kép, mindig találok hibát, javítani valót a már késznek vélt részeken. Önkritika legalább kifejlett állapotában van jelen :D

Ja, egyébként a rajzon Hamasaki Ayumi van (igen igen... ekkora mákot, h a kedvenc énekesnőmet kelljen rajzolni pénzért azért elég pofátlan dolog:D) Ez a referencia egy megszerkesztett kép, az egyik album borítóit vagdostam össze, mert a srác nem tudott dönteni a két kép közül, mivel úgyis egészen nagy rajzról van szó, bőven belefért a két alak. Örült is neki :) Nőből vagyok... megoldom a gondot, ő még most is a kényszer választás felett ülne szerintem :D
Régebben meg akartam magamnak is rajzolni ezt, de most, hogy felénél járok már tudom,h ha meg is fogok, az nem idén lesz :)

És jelentem alásan, a net mentes napok kifejezetten jót tettek/tesznek a lelki világomnak. Igaz, fészre felmentem párszor, visszaigazoltam az ismerős kéréseket meg a levelekre válaszolgattam (hellyel közel), de semmi több. DA-ra szintén nem mentem fel, csak felidegelem magam rajta, a magyar csoportokat és tagokat erősen szortíroznám. Kevesen maradnának fent, ha rajtam múlna, még jó, h nem rajtam múlik... Nem tudom,h más nemzet büszke és nemes alkotói is ilyen balfaszok meg gyökerek-e egymással, mint mi magyarok, de sztem itt is visszük az aranyérmet.
(nem is egymással... másokkal. Na mindegy, nem szaladok bele a mellék sztorikba most)

Igen, eszembe jutott mit akartam már lassan egy hete:) Az egyik tartozásom leróni: Itt az előző fotó szkennelt változata, a hegedűs rajz:

Csóközön Mindenkinek, erő helyett most az ásványvíz legyen veletek!
Facebookom
Deviantartom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése