2011. július 2., szombat

Kochou

Ezen most nagyon nevetek... mindig van valami, ha nem lenne, akkor ott gond van!!!
Valamelyik nap az egyik rajzomhoz írt egy lány,h tökre tetszik neki meg bláblá, lerajzolhatja e? Elküldtem a referenciát, nekem nem árt vele igazán, és még én leszek a jófej is, h segítek.
Visszaküldte a rajzot, h lássam én is pár napra rá. Igazán építő jellegű kritikát nem tudtam meg nem is akartam írni hozzá, de megjegyeztem, h hasonlít a modellre. Erre a válasz: az engem nem érdekel, amúgy se akartam, h hasonlítson!!!!!! (húszezer felkiáltójel még mellé)
WTF?! Akkor mi a picsáért kérte el? :D Most komolyan, én vagyok ennyire hülye, h keresem mindenben a logikát, vagy én vagyok a hülye, mert foglalkozom ilyenekkel? Igen, én vagyok az... Ha ennyire brutál módon nem akarta, h hasonlítson, akkor miért kérte el, miért használta, miért másolta? Ajjajj... már megint rés támadt az állatkert kerítésén, Isten nem figyeli a hézagokat.

Egyébként tutira nem engedném a netet csitriknek használni! Arrogáns, tehetségtelen szájhős horda, akiknek a segge ki van nyalva otthon, ahogy füttyentenek, úgy ugranak köréjük. Hol tudják ezek,h mi a tisztelet, becsület?! Néha úgy szájba basznék néhány embert, sajnos nem csak ezeket a tiniket, de ők megint más történet.
De nem is érdekel, már ahhoz is fáradt vagyok,h kiírjam magamból. Maga kárán tanul az ember, én már megtanultam, tanulom.... "ezek" meg fognak még magukra maradni, mert nem lesz mögöttük anyuci-apuci keze és pénze. Majd akkor térjünk vissza a csodijó minden, szupcsin érzem magam dolgokra (mert buli az egész élet, mi?! Ha majd a smink és a magasan hordott orr nem takarja a kilátást beszélhetünk erről). Meg, ha majd egyetlen normális melóhelyet maguk mögött tudnak (nem, nem protekciósra gondolok, hanem a meghallgatás, őrült főnök, szopacs beosztás, idióta emberek) Na, ez az élet az igazi buli ;)


Na és, hogy kapcsolódjon is valahogy a blog eredeti céljához a bejegyzés:
most ezen dolgozom, az Istenért nem tudtam normális fotót készíteni róla. Jó lesz majd szkennelni is, ha egyszer kész lesz....
A/3-as méret, igazából sok idő még nincs benne, de most jön a haj, hmm... :)))
A kávét viszont megvontam!!! Baromi sokat iszok, ennyit nem lenne szabad, de veszettül kívánom mostanában. Mondjuk, lehet nem hatkor kellene reggel kelni és nem lenne kávéra se szükség.

Kochou (japán szó) annyit tesz: lepke. Gondoltam, hű maradok a megrendelőhöz, ez a rajz majd Japánba fog repülni, amint kész leszek vele :)

6 megjegyzés:

  1. jah hogy chou mint lepke : D
    jólvan leesett ^^
    *hevesen bólogat, de már azt is csak ismétli*
    nézz meg valami kis léleképítőt, ezt ajánlom:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ano_Hi_Mita_Hana_no_Namae_o_Bokutachi_wa_Mada_Shiranai
    mellesleg. menjmár a tudod hova, már japánban is téged akarnak : DDDD

    VálaszTörlés
  2. Áhh, és nem is hosszú, lesz türelmem megvárni, míg leér :D Köszi!!!
    Az a helyzet, h elkezdtem írni a blogot, a beszélgetéseink jócskán viszsaköszöntek,aztán töröltem részeket, mert tök felesleges és soha nem értem volna a végére! De levontam a dolgokat belőle, simán megérett egy regény belőle!!! XD Annyi szemetet, amit mi kaptunk meg kapunk, nem lehet egy nap alatt kiírni blogra, még ha egész nap is pötyög az ember :D

    Egyetlen rajzról van szó XD DA-n láttam,h Japánban él a csaj, de tudod... a fanok sok hülyeséget kiírnak, h közelebb kerüljenek a hőn áhított világhoz. Lehet, mire elkérem a címét csak Erdélyig kell majd postáznom XD

    VálaszTörlés
  3. nah hát én közben megnéztem
    T_T
    de amúgy jó volt, csak csomag zsepit készítsél

    VálaszTörlés
  4. Neeeeehhhh, önmagam ellensége vagyok aztán egy dráma tragédiát adsz? XDD A sztorit elolvasva mondjuk nem is vártam mást.... hajjjajj, nehéz az élet.

    (én meg közben nagyban gondolkodom a közös dolgunkon :D)

    VálaszTörlés
  5. az jóóó mert én is. egy épeszű dolog csak lesz az életben ;)
    ah nehari, azt hittem nincs elég dráma az életünkben ;D

    VálaszTörlés
  6. Ez nem is dráma, tragikomédia!! XD

    VálaszTörlés