2011. augusztus 1., hétfő

15 dolog.

Tegnapi termés, tényleg megfogadtam, h minden napra hagyok egy ilyet, amíg nem lesz szeptember, mert komolyabbat most nem érzek magamban... de már régen kimaradtak napok, na ezért nincs újévi fogadalmam!
Viszont, néhány dolog, ami mostanában zavar:
Csak a teljesség igénye nélkül persze






* A minimalnak azt hinni, sok időt igénybe vévő dolog és azt úgy kezelni, mint egy két napos rajzot. Nem, ki kell,h ábrándítsam a jó népet, egy ilyen rajz, legyen bármekkora méret is, öt óránál régen nem több, míg egy hajszálam mindenem látszik rajz akár öt nap is lehet (munkával rendelkezők majdnem előnyben).
* Olyan emberek kommentnek hitt szemete a galériádban, amit éjfélkor hagynak ott, h te másnap ezzel szembesülj. Öregem, ha hónapokra, akár évekre nem jelentkezel, tegyük meg egymásnak azt a szívességet, hogy nem egy olyannal fogsz beköszönni,h egy ilyen minimálnál te többet is tudsz, peace. Erre nagyon egyszerűen csak annyit: takarodj vissza oda, ahol eddig kuksoltál, nem igen hiányoztál eddig sem, vagy kerestelek volna... nem?
* A fika-jellegű hozzászólások. Azért mostanra az ember már érzi, hogy mi jön őszintén és mi a kényszer, illetve a fogcsikorgatós hsz-t is nagyon jól fel tudja ismerni, amit csak azért kap, mert nem merem az őszintét bevallani, de amúgy rühellem a pofád. Ennél már csak az a szánni valóbb, mikor az évente felbukkanó egyed kiválasztja a leggagyibb rajzod (jelen esetben) és ahhoz ír vmi szörnyen jót: ennél tudsz többet. Naná,h tudok, baromarc... talán ha nem a két évvel ezelőtti rajzaim között keresnéd ki a leggyengébbet és inkább a legfrissebbre mennél rá, lenne értelme.
* Kicsikart elismerés. Nem osztogatom, félreértés ne essen, én is nehezen fogadom, nemhogy adjam. Van egy honlap, teljesen mindegy melyik, rajzokat (is) feltehetsz és pontozhatsz rájuk. Na elég gáz, ha eleve úgy teszel fel bárhova bármit,h jajj favold, csillagozd, pontozd, de hogy ezt te még külön követeled(!!!), na az már az a kategória, amin nevetni se tudnék, bármennyit fizessenek érte. Bár, szívesen fogadnám azt az egót, ami még ilyen kísérő szöveggel is kurva természetesnek veszi, hiszen én egy akkora arc vagyok, nálam jobb a Földön nincs! Huha... magas lóról nagyot... ismerjük?
* OTP. Kifejezetten rühellem az elmúlt pár napban...
* Hogy nem tudok aludni hónapok óta! Igen, egészen pontosan egy éve és két hónapja.
* Orvosok, akik mindennek tudatában szarnak az egészre.
* Zacskós tej, mert a hűtőben biztos összebalhézik a mustárral vagy a vajjal... aztán takaríthatod az egészet, mert minden tej. Régen volt ilyen zacskós tej tartó műanyag izé... azt vajon hova tettük??? És miért nem gyártanak már olyat?
* Ellopott ötletek. Jelenleg érthető ez rajzra, írásra is. Talán a gondolataimat valahogy jogvédetté kellene tenni vagy hasonló... ha fészen lájkolok egy oldalt és utána még húsz ismerősöm megteszi, elgondolkodom,h én vagyok e ennyire szürke, vagy...?
* Fész ismerősök 3/4-e, akikről én semmit, ők viszont baromi sokat tudnak rólam. Végülis, rögös az út...
* Sztárnak gondolt fész ismerős, aki hozzám jön sírni, hogy én, a neve senki vidéki jány, a fos-szar-semmi rajzaimra miért kapok napi hatvan lájkot, ő meg az extra-szuper-igényes dolgaira semmit. Nos, a hiba az Ön készülékében keresendő... (önmagunk lájkolása meg továbbra is égő, főleg, ha az az egyetlen lájk az egész alatt XD)
* Fészen azt mondani, az én ismerőseimet nem ismerem, ebben a percben lettél ismerőse fekete pákónak, kiszel tündének, delhusának... no comment :D De tudod mit, ha te őket ismered, meg a többi ötszáz tv-s embert, kalapom emelem, a szintet megköveteled.
* Azt hinni, ha tízen (mindig ugyanazok) azt mondják jó vagy, akkor elhinni. Emberek, engem is szeretnek a barátaim... nem fognak nagyon lehúzni, főleg, ha látják,h mennyire sokat jelent :D Miért hiszel olyan szavának, aki szeretetből dicsér, de hozzá is teszi, én ehhez nem értek? Nem jó ez így...
* Szülinapom!!!!! pfeeej
* Bosszant,h ennyi minden bosszant, de már nemhogy a pohár van csordultig, de...

6 megjegyzés:

  1. lehet hogy nem kéne mondanom, de mire végigolvastam az egészet, kifolyt a szemem és a falon látom inverzben az irományod.. jah hogy Ezért csináltad, cseles ! :D
    van egy két sarkalatos pontja a dolognak ami engem is bosszant egy ideje, csak a dolog ott ér véget és kezdődik, hogy online galéria, és ezzel mindent elmondtam

    (tej: nekünk egy nagy műanyag kancsó van :D )
    az ellopott ötletek külön kedvenc téma. csak az vígasztal hogy van mit lopni

    VálaszTörlés
  2. lebuktam! :D De olyan jó érzés volt kiírni néhány dolgot. Gondolkodtam,h milyen új designt adhatnék szegény blognak,h ne legyen ilyen fájdalmas az olvasás, de aztán rájöttem,h rejtett követőim egyébként is mazochisták, a plusz infókért szenvedjenek meg!
    Tőled meg ezer bocsánat.. :(

    Viszont, este mintha körvonalazódott volna végre a történet!!!! Még nagyon nyers, meg kb a közepe van meg, eleje-vége hiányos, de azt hiszem, ezzel már fogok tudni mit kezdeni :D Majd mesélek, ha már nem csak makogni tudok róla XD Arabos dolgaid, ruháid előnyben! :D

    VálaszTörlés
  3. Látom összejöttek a dolgok.
    Furi, több képzőművész blogot is követek, és úgy-néz ki a fikázós kommentes, szurkálódás egymás után sújt le mindenkire....
    Ezt sose értettem.
    Az ha valaki alkot az csodálatos, akár mit is alkot, és ha nem építős a kritika, csak olyan megmondós, az totál nulla értékű. csak a művésznek lesz rossz kedve tőle (sajna valamilyen szinten hat az emberre, akárhogy megpróbál vele nem foglalkozni).

    Számomra a képeid csodálatosak, nekem minden egyes vonal úgy jó, ahogy megalkottad (eddig :) *kis gonosz vigyor* :).
    És az sose számított, hogy hány órás munka van benne, mert kell olyan ami pár órás, és kell olyan ami több napos is, de mivel ezt mindig odaírod, én legalábbis mindig úgy nézem ezután a képet.
    Ötlet lopás totál rendben van sztem, amíg az ötletből valami új születik. Én is sok-sok mintát gyűjtöttem össze, és azokból készítem el a saját kis agyszüleményeimet.
    De azt mélyen elítélem, ha valaki csak fogja valaki más kész művét, és a nevével fémjelzi...

    Én mazochista is vagyok, meg ki szoktam jelölni a szövegedet, úgy nem fárasztó olvasni :))) nem kell a kinézeteden változtatni.
    A képek jól érvényesülnek, és akik szeretnek téged olvasni, azok úgy is elolvasnak :))

    A tejre meg tényleg a műanyag kancsó - nálunk mérőkancsó a megoldás. :)

    VálaszTörlés
  4. klári, ott a pont, mindig egyszerre futnak ezek a dolgok valóban :D
    egyrészt az ember vállalja hogy ha kipakolja a munkáit, arra fog kapni hideget meleget, másrészt sztem elég könnyű a monitor mögül fikázni, mert akkor nem kell belegondolni hogy az illető is élő ember, aki ugyanazokat a dolgokat teszi nap mint nap mint mások, ugyanúgy lehet fáradt, lehet rossz napja, próbál fejlődni stb.. nem kell belegondolni hogy rajzolni egy folyamat ami hol jobban hol rosszabbul megy, és még véletlenül se kell foglalkozni vele hogy hülyeség lenne folyamatosan 200%on pörögni
    pont azok okoskodnak mindig akiknél a hitartás egy ismeretlen fogalom, de ezt az egészet annyira fölösleges lenne megpróbálni körbejárni és kibeszélni hogy marad a puffogás :D

    jöhet minden ami közel és távol keleten előfordul :D

    VálaszTörlés
  5. fentiekhez csak egy extra:
    Majd megosztjuk a személyes sérelmeket/idióta sztorikat, jót röhögünk rajtuk és így is csak mi érezzük jobban magunk :D Ne vedd őket túl komolyan, ahogy itt körbenézek szerintem egyre egyértelműbb hogy miért ezt a kis csapatot tapossák egyre mélyebbre :D
    Erre csak azt tudom mondani hogy szar nekik, nekünk meg nagy az egónk ;DD
    <3

    VálaszTörlés
  6. Igen igen... mittomén, olyan öt éve vagyok olyan netes közegben, hogy publikálok is. Az elején mindent, amit csak gondoltam, tiszta vicces, fél órás nagyon gagyi dolgokat is kitettem, azokra persze,h rosszat kaptam, de hát gyerekfejjel? Meg van egy folyamata ennek, mostanra már azt is tudom,h minden négyből egy-kettő érik meg arra,h közé tegyem, a többit elrakom a mappába, jó lesz majd vmire alapon (gyakoroltam azzal is, rájöttem,h mi nem megy stb).
    Meg tényleg ki tudja az ember szűrni ezeket a fika-jellegű kommenteket és úgy is kezeli. Csak van egy-két ember, akitől még ezt se tűrném el, mert a hideg futkos tőlük a hátamon.
    Emberből vagyok én is és tényleg nem lehet mindig tökéletes az ember... körbejárta már ez a bejegyzés is a helyeket, de pont leszarom. Ha magára tudják venni, hát rajta. Ők is könnyen tudnak pampogni, ugatni, kéretlen tanácsokat adni a net védelmében.... annyi köztünk a különbség,h én élőben bizony nyomatékosan elő tudom én ezt adni. Volt már rá példa... (neten egy csóka akkora arccal oltott, tök véletlenül találkoztunk személyesen és ott meg fülét farkát behúzta, egész délután csak levegőt vett. Ezután már akárki is mondjon nekem sértőbb dolgot itt, semmibe nem tudom venni, mert láttam,h az ilyen kommentek mögött milyen jelentéktelen senkik állnak :D)

    Ezt meg jó volt így kiírni... nem lesz gyakori, de néha néha be fog figyelni ilyesmi :D

    És az is nyugtat a továbbiakban, h míg ők azzal foglalkoznak,h engem és még néhány embert kibeszélnek, szapulnak, addig mi gyakorolgatunk, fejlődünk, jobbak leszünk :D Ez ellen meg nem tudnak mit tenni, maguknak ássák a gödröt minden egyes leütött karakterrel XD

    VálaszTörlés