2011. július 29., péntek

Rainy day

Sziasztok!
Sokat esik mostanság, nem? Mondjuk, én inkább ezt viselem el, mint a negyven fokot, de leginkább a köztes váltakozás visel meg, reggel meleg, este szélvihar.... nehéz!! 
Végül, nem tudom, h miért pont ezt és így rajzoltam. Elég nyomott a hangulata, lehet nekem is az van, csak próbálom elnyomni mindig valami hülyeséggel. Hamasaki Ayumi - Rainy Day PV-jéből van ez a kép. A videót itt megtaláljátok.

Tehát a kép nagyon is tetszik, a rajzzal sincs nagyobb bajom az átlagosnál és a belefektetett időt tekintve. Nem életem nagy remeke, de egy napos, ha órát néznék, talán 10 órát foglalkoztam vele. A/4-es méretről van szó. A szkennelés nem tetszik, de most az Istenért se akar jobbat, a fotókon látszik azért, hogy milyen is az eredeti verzió.
Nagyon gyorsan haladtam, sok kis folt volt most az egész, homályos felületek. Igazából a szem volt az egyetlen na meg kicsi a hajból, amiben tényleg nem volt meg az elmosás. Pont ez tetszett meg egyébként, szakadó esőben egy üveglap mögüli arc... igen, tényleg nyomott a hangulatom, ha ez tetszik :D Vállalom.
A változatosság kedvéért, ebben a percben is esik az eső :D A fotókon azért remélem látszik, hogy nem felette, hanem oldalról vannak elkapva! Nehogy valaki eltévelyedjen, hogy ez szemből is pontosan ilyen.
Lyra ceruzát használtam a bőrhöz (2B) és Milant (3-5B) a haj, szem, háttér... azaz a sötétebb részeknél. 
A kezem alá midig tettem egy (eleinte még) fehér lapot, hamar szutykos lett, a kezemmel együtt. Dörzsicerkával kentem szét mindenhol a felületet. 
A vízcseppekkel nem volt sok gondom. Igazából a mellette lévő részekből húztam át a grafitot a dörzsicerkával, és rotringgal (2B-s bél) dolgoztam rá, ahol kellett. Illetve a Milan ceruzával is, ahol látható, h sötétebb.
Kicsit olyan, mintha sírna, vagy a hajából jönnének a könnyek :)) Áh... biztos csak a közelgő szülinap az oka. Sose szerettem a szülinapom, kifejezetten utálom az év ezen napját. Commissionöm egy fontosabb lenne még, de éreztem, hogy míg túl nem jutok a nagy napon, addig nem érdemes belekezdenem, mert elrontom csak. Érzem, h remek döntést hoztam :D Pár napig még pihentetem a dolgot. 

Nos, bárminemű kérdéssel itt is megtaláltok, illetve mailt is írhattok az enolah.namida@hotmail.com-ra.
Tovább kellemes estét mindenkinek!


3 megjegyzés:

  1. Az biztos, hogy sokat esett, de most szupi napos az idő.
    Én sem bírom a 40 fokot, főleg panelban nem.
    De azért a 20 fok alatti idő kicsit hűvös volt, de alkotós kedvet hozott.
    Befejeztem két nyakláncot, két fülit, egy rózsát...

    A kép témája tetszik, semmi baj nincs vele, hogy "nyomott", szerintem totál jó hangulata van.
    Szupin megoldottad a vizes üveges, elmosódott részt, megnéztem a videót, és összehasonlítottam :)...nagyon ügyes vagy.

    Ne legyen rossz kedved, szülinapra semmiképp.
    Alkoss valami vidámat :), én is azt csinálom: alkottam egy Let the Sunshine in nyakláncot/sárgát :)
    És nem utolsó sorban minden jót kívánok szülinapod alkalmából, már deven láttam, hogy közeleg.

    VálaszTörlés
  2. Én hűvös párti vagyok, de csak addig, amíg nem kell fűteni! Az már nem jó, anyagilag sem :D
    De sokkal több ihletem, ötletem és munkakedvem van a borongós időben.
    Van még hasonló, ami nagyon tetszik, most picit pihizek, de mindenképpen akarok még ilyesmit rajzolgatni :)

    Húha... jól belelendültél, de azért torta vágásra is hagyj időt!! Isten éltessen :D
    És igen, holnapután eljő a nagy nap :DD

    VálaszTörlés
  3. Ó félreértettél :)
    Nekem nem most van a szülinapom :), csak neked írtam, hogy ne legyen e miatt rossz kedved...
    Arra írtam, hogy rosszkedv ellen jó ha valami vidámat alkotsz :)
    Szóval érted. Érted?:)

    VálaszTörlés