2011. augusztus 14., vasárnap

Silence

Sziasztok! Itt az újabb alkotás, ígértem kicsit "komolyabbat" a minimal rajzok után. Félig sikerült is, de higgyétek el, elég sok nyűg volt ezzel is. Két hétig felfordulás volt itthon, festők, falbontók... igazából ezt a rajzot annak szántam, hogy a kezem megint visszaszokjon a finom dolgokhoz, téglapakoláshoz fel kellett kötni a bugyogót :D

Anna Tsuchyia most nagy kedvencem, sorolhatnám a kedvenceket, amiket nagyon nagyon sokszor hallgattam mostanában tőle. Róla kerestem képeket, nekem gyanús, hogy itt nem ő van, de jól nézett ki, szóval itt van a referencia, bárki nézheti, hasonlítgathatja stb stb... ahogy ideje engedi.

Egy pár perces kis firkát azért csináltam előtte, de azt a jó hírem érdekében nem tenném közre ;) Közben a cserépkályhát is felavattam, amit beraktak nappaliba, egész jó helynek bizonyult, mostantól mellőle fogok jelentkezni (huhuu... majd télen de faszákos lesz a meleg teával).
A félreértések elkerülése érdekében legközelebb egy wipet készítek a wip készítésről is :D Hülyén hangzik? Az is... noh, ne kérdezzétek, miért alul kezdtem, este volt, fogjuk rá. Józanul nem gondolkodóknak jó tanács: SOHA ne alulról kezdj rajzot, főleg, ha az bőr, mert nem fogsz tudni annyi papírt rá tenni, ami befedné és nem kenődne el, hogy ne kelljen újra és újra javítgatnod. (kiegészítés vége).
A bőrt lyra 2B-s és H-s ceruzával készítettem, rotringgal (2B) pedig élesítettem, ahol hajlás van.
Ami tetszett az egész képen az a haj! Imádom az ilyen tekert, fonott, csűrt-csavart dolgokat. Szerintem ilyet még nem is rajzoltam... mikor kész lettem vele, valami szúrta a szemem, de nem tudtam, hogy mi. Lefotóztam és feltöltve fél óra múlva ugrott be (füle környéki részre nem összpontosítani eléggé :D Hát hogy nőhet így haj?? Sehogy! (második kiegészítés vége))
A hajhoz felváltva használtam a Milan 2B-s és az Adel 8B-s ceruzákat, illetve a monopolradírral szedtem vissza, ahol túlfutottam.

A virágokkal kínlódtam a legtöbbet, nem volt hozzá kedvem igazán, virág... ezer virág, az eredetiről lesajnáltam jó sokat, de még így is maradt, ami szúrta a szemem. Ezért is haladtam vele olyan lassan, meg pontosan nem is tudtam sokáig, mit akarok... leveleket, tollakat, lett a kettő ötvözése, mindenki szája íze szerint eldöntheti, mit lát ki a kilógó részekből :)
Elefántos radír a világ legjobb radírja, ne feledjétek!!! :))
A felhőktől kicsit tartottam, de minek?! A rajz leggyorsabb és (sztem) leglátványosabb része. Sokat vacilláltam, rajzoljam, ne rajzoljam.. aztán belekezdtem és nem bántam meg. Alapszín a Lyra, ellentétes csíkozással Milannal a sötétebb részek, ezt szétkentem és rotringgal bejelöltem azokat a részeket, ahol biztos sötét foltokat akarok. Ezután Milannal kezdtem neki, újra eldolgoztam és a legsötétebb részekben az Adelt használtam, monopolradírral pedig a csúcsfényeket kiszedtem. Illetve a felhő "gömbölyded" formáját is azzal adtam meg.
Nos, ez ennyi volt mára. Felhasznált dolgok: referencia, 2B és 2H Lyra ceruza, Milan 2B, Adel 8B, rotring (2b-s béllel), illetve Koh-I-Noor papír. Kávé, Anna Tsuchyia albumok a háttérben (Cocoon, My Fate, Wonder Woman, Human Clay, Shout in the rain előnyben).

Sok levéllel vagyok adós, igyekszem pótolni, de az elmúlt két hét a takarításról és pakolásról szólt...  nem igazán tudtam foglalkozni semmivel. Ohhh, a legfontosabbat majdnem kihagytam!!!!!!!! A családban egyedül nekem lett harci sebem, bezony ám... a gyűrűs ujjam majdnem kiszakadt a helyéről, csak zúzódott végül, de így nem olyan látványos a dolog :(


Legyen szép napotok!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.
    A felhők tényleg látványosak, nagyon jól illik a képbe.

    A virágokból nem csodálom, hogy spóroltál, így sem lehetett semmi meló...

    Na megyek és csinálom a nyakláncod :)

    VálaszTörlés
  2. De jó lesz nekem hamarosan! ^^

    VálaszTörlés
  3. wáá... ki fogok ülni a főbe és délig fel se állok, míg a postás nem csenget:D
    Köszönöm szépen, még egyszer ^^

    VálaszTörlés
  4. Megérkezett!!!! Csodaszép, nagyon nagyon tetszik, sokkal jobb, mint a fotókon ^^ Köszönöm!!!!

    VálaszTörlés