2011. július 8., péntek

Kochou II

Sziasztok!
Elkészültem végre, nagyon sokat nem akarok mellé beszélni, mert öt perce sincs,h felidegesítettek, megyek azt fekszem inkább lefele. Abból baja senkinek nem fog származni.

A/3-as méret, a vázlattal sok idő nem ment el, mert hajtenger az egész, azt ugye nem lehet szálanként megrajzolni, (én legalábbis nem tudom) szóval csak azt jelöltem, hol lesz hajlás, sötét-világos rész. Illetve a lepkék, amiket egy másik rajzomról néztem le. Azokat gyorsan ki is dolgoztam, hogy a hajjal is úgy tudjak majd dolgozni később, h viszonyítási alapom már legyen.
A frufrunál nem használtam (meg máshol sem) francos ceruzát, darabolható tölthető radírt meg stb... simán a monopol radírral szedtem vissza. Hallottam ám, hogy az "igényesek nem használnak monopol radírt, hanem áldoznak ezer ft-ot egy spéci tölthető radírra". Nos... leszarom ki mit gondol meg terjeszt a neten :D Ha tudsz rajzolni, a porban is fogsz tudni egy gallyal, ha nem.... Isten se segíthet a francos cuccokkal. (zárójel bezár)

Mivel este dolgoztam többet, így a fotók többsége is este készültek. Lényegében teljesen mindegy mikor csináltam volna, mert a rengeteg szén állandóan becsillant, vaku nélkül még ment is a dolog, de akkor is erősen torzítani kellett a rajzon.
Igazából nem akarok írni a munkafolyamatról, mert leültem és csináltam, ill. tapasztalja ki magának mindenki a saját kis trükkjeit. Nem, nem szemétségből nem mondom el, csak unom, h a kezem le van rágva rendesen, és szemetet kapok vissza érte cserébe.
Itt vannak a fotók, nincsennek megmanipolva, csak a nevem rajta, letölthető, nézhető, varázs továbbra sincs, csak belefektetett idő és türelem.
Itt már a cérna és kötél is szakadt, a kezem azóta megint fáslizni kell meg kenőcsözni, mert ez a sok feketeség meg folt meg haj meg háttér.... nah, ezeket nem szeretem ennyire töményen.

Külön kérés volt a rengeteg lepke, hiába mondtam, h a haj önmagában is elég sok.. ugye a megrendelőnek mindig igaza van, raktam rá lepkéket, azzal is kevesebb a rajzolni való haj. Lentebb a kész kép, remélem a megrendelőnek is fog tetszeni.

Eszközök:

2B-s, 4 és 6B-s ceruza (Milan)
Lap... amit még most se néztem meg mi a neve, továbbra is állítom,h Koh-I-Noor, lassan úgyis vennem kell újat, felírom a kezemre, hogy ne felejtsem el megnézni!
Referencia, sok sok lepke, mégtöbb kávé (nem, nem vagyok függő, de leszokni se tudok róla)

DeviantArtom

FaceBookom

3 megjegyzés:

  1. LOLLOL :DDDD
    tölthető radír
    én nemritkán az egyetemi jegyzeteim hátuljára rajzolok h ne menjen kárba a sok géppapír :DDD

    VálaszTörlés
  2. Vannak a spórolósok, meg vannak, akiknek megveszik XDD És rögtön tudnak is mindent persze :DDD
    Évek múlva lehet én is előveszem őket, most még nagyon frissek a "sebek" XD De nem rossz ötlet ez a jegyzetfelhasználási módszer! Az ágyneműtartómba már nem férek el tőlük, múltkor raktam el a mostani féléves dolgot és döbbenten láttam,h új hely után kell néznem :O

    VálaszTörlés
  3. figyi, vázlatoknak tökéletes, meg gyakorolni
    igaz a hátulján érdekes dolgok vannak ha valaki megnézi, emberi agynak felfoghatatlan XDDD
    de hát tudjuk hogy a tölthető radír és egy kis minimális html már elég a "szaktudáshoz"

    VálaszTörlés