2011. július 20., szerda

eltévedve...


Helló-Szia-Mindenki!

Ha kalandos útinaplót vezetnék a mai nap igen megkövetelne magának a bő beszámolót, de még mindig nem "olyan" blogot vezetek :D
Legyen annyi elég, hogy biztonsági őrökkel kísértek ki onnan, ahova fogalmam sincs hogy keveredtem be, de eltévedtem és ipari kémnek néztek (akkor nem röhögtem így, de fél napi távlatban nézve egészen cirógatja az egómat a dolog:D Én, a Kém!!!). Klinika, vidámpark, vattacukros néni, eltévelyedett turisták, campus fesztre készülők bláblá... és még a buszsofőr is mekkora tróger volt, lefékezett és ment tovább, nem állt meg, potom ötven perc múlva jött is a következő (de legalább egy helyes srác mellett ültem, de lehet csak próbálom magam azóta is vigasztalni a buszos trauma után).

De ne feledjétek, a forró csoki mindenre, ismétlem mindenre gyógyír!!!
Két rajzom is postáztam, remélem minden okés lesz velük...

És ez pedig az új rajz, barátosnémnak készül ajándékba(ő is van rajta), A/4-es méret.
Most kaptam néhány Lyra ceruzát, azokat idomítom kisebb-nagyobb sikerrel.

Jók legyetek, miegymás :)

6 megjegyzés:

  1. Nem lehetett semmi a napod...:)

    Az ajándék meg szupi lesz.

    VálaszTörlés
  2. lol miket művelsz :D
    kém :DDDD az most úgy is nagy divat, nem ?:D

    VálaszTörlés
  3. Mozgalmas nap volt, az egyszer biztos!! :D nem keresem a bajt, az mégis mindig rám talál, tudtam én,h rajztábla előtt, mögött a helyem

    Kémkedni igenis jó dolog, főleg, ha jól csinálja az ember! :D De itt egy egész kommandós társaság volt, váratlanul ért a csapásuk XD

    VálaszTörlés
  4. Játékra hívlak ha érdekel, nézz be hozzám :)

    Hátha szerencséd lesz, és tiéd lesz valamelyik nyeremény!

    VálaszTörlés
  5. Köszi!!! Akarom az ékszereket naaagyon :))))

    VálaszTörlés