2011. május 18., szerda

Like a Shooting Star

Jójó, nem mostani, de kíváncsi vagyok, hogy néz ki gyakorlatban az, amit elméletben nagyon kitaláltam :)
Még április elején elküldtek egy fotót mailemre, hogy lenne e időm lerajzolni. Vintage kép, soha nem rajzoltam még ehhez hasonlót, kíváncsi voltam rá... na meg, úgy első ránézésre nem tűnt túl bonyolultnak.

Persze, meg is tetszett... sok olyan kis érdekes felület volt rajta, amit amúgy meg imádok rajzolni. (Fentebb a kapott kép!)


Rajzoláshoz viszont már nehezebben bírtam magam rávenni. Ritkán van ilyen, nagyon sokat piszmogtam az arccal, nem tetszett, abba hagytam, újra kezdtem, pihentettem... jóformán mindent csináltam, csak rajzolni ne kelljen (ezt legalábbis).
Amikor már csak másfél napom maradt postázásig félretettem minden egyebet és addig nem álltam fel, míg az arcot nem véglegesítettem:




Itt volt az a pont, hogy tudtam, már csak kicsi erő kell, azután már menni fog, folytattam, hogy lássam, van is értelme... azután tényleg varázsütésre haladt a történet előre. A/3-as méretről van szó jelenleg, dörzsicerkát, monopolradírt, rotringot (2B-s béllel) használtam, illetve 4 és 6B-s ceruzákat.

A ruhától kicsit féltem
(bár mindenkinek az ülőke tűnik nehezebbnek...
elmondanám, hogy a legjobb része volt az egész képnek, kifejezetten ajánlom mindenkinek. Látványos, gyorsan lehet vele haladni és sikerélményt is tud adni:) )
Szóval a ruha... nem mondom, hogy annyira megijedtem tőle, de elgondolkodtam egy percre, hogy talán így kellene hagyni... van benne valami érdekes az üres részekkel :) Ha magamnak készítem, tutira így hagyom, ámde... muszáj voltam nekileselkedni a dolognak.

Ezután már csak a háttér maradt, az pedig már tényleg csak az utolsó lépés (egyébként ezt a részt utálom a legjobban, mire ideérek már nagyon megkedvelem a rajzot és rossz befejezni, viszont jó is, hogy végre másikba kezdhetek.... mennyi rajz landolt a szemetesbe, mert elbénáztam azt, ami a legegyszerűbb; egy nyűves háttér)


Az eredeti fotó és a rajz is megtalálható a DeviantArton.
A fotó itt: http://mementomori-stock.deviantart.com/art/Vintage-dreamer-113485843
A rajz pedig itt: http://ffnana.deviantart.com/art/Like-a-Shooting-Star-204485546?q=gallery%3Affnana&qo=0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése