2012. május 13., vasárnap

Hommage... Mon père

Sziasztok!
Hoztam új rajzot, sajnos időm most nincs egy emberes bejegyzésre, de majd fogom pótolni! Helyette a fotókat és a rajzot mutatom, remélem elég lesz belőlem most ennyi is (sőt, biztos.)

Elnézést kérek azoktól, akik írtak az előző bejegyzésekhez, a blogger valamiért nem engedi a válaszadási lehetőséget. :( Szóval, nem feledékenység, taplóság... egyszerűen még udvarolnom kell neki, hogy rendesen működjön, mint régen. Na igen, ilyen, mikor elhanyagolsz egy kapcsolatot :))

A rajz A/3-as méret, a lap valamilyen sárgásított (új termék, még nem találkoztam vele ezelőtt, de ez hasonlított a régi lapomra a leginkább, amiből most hiány lépett fel boltban is.)

Ceruzák: Milan 3B, Lyra 5B, Koh-I-Noor 7B és rotring

Az utolsó fázis-fotókat este készítettem, ezért is sötétebbek kicsit. Sajnálom és elnézést is kérek, a valóságban a dupla képek árnyalatával kell számolni. A szkennelés ismét túl világos lett, de nem mertem (s nem akartam) gépen nagyon belenyúlni, csak a sokba szkennelt részleteket raktam össze.
A referencia:

Itt pedig keretezés előtt:



A képet ajánlom tisztelettel, szeretettel Neked, mert elindítottál egy úton, noha nem lehetsz velem, mégis minden percben itt vagy és vigyázod a lépteim. S mert könnyek nélkül most sem megy az emlékezés. 2006.05.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése