2011. december 5., hétfő

Long long.... late

Sziasztok!
Gondolom feltűnt, hogy megritkultam (többen is írtatok mailt... ami azért érdekes, mert akkor sokan rejtettben követtek, na mindegy, ebbe nem megyek bele).

- Készítettem egy haj tutorialt, magyarul olvasható és nézhető. Ha kérdés van, továbbra is írhattok nyugodtan, de remélem ez segítségére lesz embereknek.
- Készült egy interjú is velem, ezt pedig itt tudjátok olvasni, lájkolni, ha tetszett.

- Végül, megosztom kórházi élményeimet is, de nem most. Egy hétig infúzióra kötöttek, ma szedték le rólam véglegesen. Azután januárban lesz folytatás. Most már fogcsikorgatás, h rendbe jöjjek, rajzolhassak jövőre.

- Vizsgaidő, kórház miatt egyet már tolnom kellett, úgyhogy nagy hallgatás lesz házam tájékán mostanság. Nem tudom, h mikor fogom beérni magam, gyanítom, nem mostanában....

Mindenkinek szép napokat, meleg kabátot és csizmát, tömött mikulás ajándék zacskókat!

3 megjegyzés:

  1. rejtettben, nahát nahát =)
    kitartás !
    sztem..ha melletted ülnék és nézném h mit csinálsz akkor se tudnám megtanulni XD

    VálaszTörlés
  2. Itt keresem blogod, hova lettél, meg akartam nyitni utolsó három posztod,de nem engedte. (most engedi)
    Ez fordítottan is igaz, soha nem tudnék gépen úgy festeni, rajzolni, mint te, még ha kezedhez kötném kezem,h te irányítod sem XD
    Jaj... már most fáradt vagyok, mi lesz itt még.

    VálaszTörlés
  3. sztem azért mert már nincsenek ott
    mellékesen nekem ez a fos hol működik hol nem, de inkább nem
    ünnepek alatt vizsgaidőszak <- kedvencem

    VálaszTörlés