2011. szeptember 28., szerda

The Duchess

A/3-nál kisebb lapon dolgoztam most, ilyen megmaradt darab.... megrendelésekhez előre szétvágtam a nagy ív lapot, és ez meg ott árválkodott, gondoltam, elhasználom, míg össze nem gyűröm véletlenül.



Ezt csak a papír miatt tettem fel, ezen a fotón sikerült elkapni a lapnak a rostjait is (nagyjából). Szerintem baromi izgalmas.
Ruhából látszott a legkevesebb, de rajzolásnál az tetszett a legjobban. Csipke, virágmintás felső... mondjuk ezeket a loknis hajakat is bírom. Szkenner nagyon elhalványította az egészet, fotókon ezerszer jobb, meg persze élőben.
Oh, igen... nincs ps semmin, csak méretezés ismét és nevem, nagyítva szerintem látszik néhány satírozási irány, ami esetleg segítséget adhat. Egyre inkább utálom a ps utómunkát (meg minden szémítógépeset) de lehet csak azért, mert olyan sok helyen ezt látom, hogy hányingerem van már tőle. Nem is tagadom, sok embert töröltem galériámból pontosan emiatt.... hiába rajzolna jól, annyira feltornázza extra minőségre a rajzot,h kicsiben látva sem izgat már. Csak bosszant.... nagyon szemtelen dolog ez, meg másokat is becsap, hülyére vesz és a rendesen rajzolók elöl meg ellopják a munkát, nem szeressem az ilyet.

Eszközök: Lyra 2B, Milan 2B, Koh-I-Noor 6B, Adel 8B, rotring, dörzsicerka, referencia, Koh-I-Noor papír
FaceBookom

3 megjegyzés:

  1. ha nagyon koncentrálok még a scanen is látni a textúrát :D
    csini !
    fotósoknál vagyok hasonlóképpen, van egy határa a ps manipnak, amikor már nem hozzáad a képhez hanem elvesz.. persze laikus mondhatná hogy milyen szép csillivilli. az is, csak nem a ps tudása érdekel :D tucatszemétből van így is elég

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, már az előző posztodban is szemeztem a képpel.

    VálaszTörlés
  3. Köszi :D Élőben majd megmutizom,ha Pest környékén járok és tudunk egyeztetni időpontot talira :D Meg viszek még, ami érdekel, élőben azért másabb minden.
    Oh, igen, a fotókkal is uez a helyzet. Van az a pont, amikor még jót tesz neki egy-egy kis utómunka, de mikor már csillog az egész meg színkavalkád, ajajj, na az is elvesztette a lényeget.

    Köszi Klári neked is!! :) Kicsit jobbra számítottam, mikor rajzoltam, de egye fene, majd a következő jobb lesz, remélhetőleg! :D

    VálaszTörlés